Ön Takım Tamiri
Aracınızın ön takım veya ön düzen diye geçen, süspansiyon sistemi, direksiyon sistemi, rot mili, rot başı, rotil, aks, amortisör, tekerlek hizalaması, salıncaklar ve denge kolu gibi arızalar, uzman personelimiz tarafından onarılır.
Ön takım düzeneği ile ilgili tüm arızaları, doğru bir şekilde tespit etmek ve onarmak için tam teşekküllü ekipmanlara ve teknisyenlere sahibiz. Profesyonel ekibimiz, direksiyon sistemi ve ön takım alanında yılların deneyimine sahiptir.
Aşınmış veya arızalanmış ön takım bileşenleri, aşırı lastik aşınmasına, artan fren mesafelerine ve direksiyon kontrol sorunlarına yol açarak aracın güvenliğini tehlikeye atabilir. Ateşoğulları teknisyenleri, rot, rotil, aks, salıncak, amortisör, direksiyon sistemi ve süspansiyonla ilgili tüm arızaları teşhis etme ve onarma konusunda eğitimlidir.
Tekerlek Hizalama
Lastik hizalaması yapılmamış bir araç, süspansiyon ve direksiyon bileşenlerinin erken aşınmasına neden olabilir. Aracın sürüş konforu, hatalı hizalamadan dolayı olumsuz etkilenebilir. Arızayı görmezden gelmek, arızanın çapını büyülterek pahalı onarım masraflarına yol açabilir.
Aracınız sağa veya sola çekiyorsa, titriyorsa, gıcırdıyorsa, çukur ve kasislerden geçerken takırdıyorsa, lastikleriniz düzensiz aşınıyorsa veya direksiyon simidini çevirmek sizi zorluyorsa, bir teşhis randevusu isteyin. Servisimizin profesyonel ekibi ön takım, direksiyon, süspansiyon ve lastik hizalamarını kontrol ederek olası nedenleri ve tamir masraflarını kapsamlı bir şekilde size sunacaktır.